WE KICKED SOME ASS!!!!!!!!

11 november 2009

yeeyyyy..vi överlevde träningspasset! Sjukt jobbigt däremot, jag tror inte jag har tränat på säkert hmm ett eller två år, men nu djävlar ska här tränas. Äntligen skönt att ha hittat en träningsform som är roligt och sjukt svettigt på samma gång. Hatar ju aerobics och spining och sånt trams, Kickboxning är grejen!! Stackars tränaren verkade ge upp hoppet om oss på slutet efter att ha visat sjuttioelva gånger hur vi skulle slå och vi tydligen hade glömt bort vilken hand som är vilken, vi stod nog mest och slog utan att ens tänka haha, men fan va ju skit svårt att komma ihåg alla kombinationer till höger och till vänster och sparkar hit och dit, men jag tyckte vi va grymma för att vara första gången! På torsdag ska jag och Claudia dit igen och sen fortsätter vi så två till tre ggr i veckan. Ni får passa er om ni ska jiddra med oss sen, annars blir det blåtira;D

Förutom boxninen har jag inte gjort ett piss typ och imorn blir det inte så mycket action heller, ska plugga och har lektion wiee:P
Juste ska på intervju för kontakperson, ingen man tjänar så mycket cash på direkt men kan leda till annat och man hjälper ju faktiskt någon vilket det hela går ut på!
Nu blir det natti natti. extremt tidigt för att vara mig men gud så skönt!


Uhhh ska aldrig klippa mig mer, även fast mitt hår var kasst som fan
och verkligen behövde åka av. Aja om ett år (uuhh!) är det långt igen
som på bilden, fast utan svinto kvalitét!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! Hääärligt, då får jag passa mig sen dårå! :P
Mot min vilja så kommenterar jag detta, jag sitter under knivhot över msn och blir TVINGAD att skriva. Om jag inte skriver så blir jag nog stucken i lilltån! Det är en hemsk värld vi lever i, att man måste kommentera på bloggar. Då är det inte bra... Nu vill jag inte längre så jag säger bara en sak till: Jag- auuuuuggghhhhhhhh

Anonym sa...

hahaha mongooo, du auughh???

Skicka en kommentar