eoeoeoeooo..trööött efter en massa plugg, eller ja det var planerat att jag skulle plugga en massa. Åkte till morsan för att få lite miljöomväxling och kunna koncentrera mig bättre men blev mer att jag åt en massa god mat istället hehe, man får ju passa på att äta hemlagat medans man kan! Gick iaf igenom lite verb i portugisiskan och ska fortsätta imorn på dagen, sen blir det KICKBOXNING!! Jajjemen, jag och claudia ska ta våra slappa rövar och kick some ass, kommer bli otroligt skönt! Efter det är det planerat biljard eller möjligtvis middag med en vän eller både och, vi får se hur det blir. Hur som helst blir det en najsig dag mitt i allt elände, alltså den gråa hösten=/

Uhh älskar refrängen på den här låten!! In på mp3n ska den bums!

2 kommentarer:

silvuzo sa...

biffy clyro ffs!!!!!!!

Anonym sa...

HELL YEAH!!:D

Skicka en kommentar