Skriver tydligen bara nattetid, men det blir bra så att carin har lite morgonläsning därborta i London, för visst har du inga andra viktiga saker att utföra??;)
Idag eller ja igår blir det väl nu bestod mest av att söka jobb på ams.se wuhuu, men sökte iallafall runt tio jobb, såå enligt min statistik kommer jag då få 1 svar tillbaka där det står att de tyvärr har anställt en annan. Men jobb kommer, i know it, när man minst anar det, typ julafton, och som arbetslös får man ju inte vara kräsen!? Skönt att veta är iallafall att jag har ett pass på båten spikat, 8 dagar, över nyår det blir fina cash det och nyår är det ju som varje gång man festar rejält så mig gör det inget att jobba lite då. Men julafton är heeeligt, den ska jag ha med en massa julmust och skinkmackor! Julklappar också, viktigt viktigt!

Dax att hoppa till kojs nu, imorn blir det att boxas klockan tolv och sen raka vägen till systemet för imorn är det freeeedaaaag...jeeiiiij!! uuh va sorgligt det lät...men vadå folk jobbar ju vardagar så fredagar är ju enda dagen jobbarfolk är på lite festligheter!

3 kommentarer:

silvuzo sa...

Du suger på att uppdatera din blogg, carin har ingenting att läsa! BESVIIIIKEN!

Anonym sa...

du suger verkligen på riktigt, tragiska människa! UPPDATERA!

Anonym sa...

FÖR I HELVETE, NU FÅR DU TA TAG I DETTA OCH BÖRJA SKRIVA!

Skicka en kommentar