Gimme moniiii

08 november 2009

Jag har blivit inspirerad, tror jag ska börja skriva här igen weeii, egentligen har jag bara lust att skriva när jag reser, då vill man tydligen skriva av sig, men eftersom att jag inte har kommit iväg än så kan jag testa att börja skriva så kanske jag kommer iväg snart, yeah! hajar ni min plan!? Alltså nej jag ska inte iväg på äventyr inom en snar framtid men jag vill resa en "vanlig" resa ni vet, turista lite, men till det behövs ju cash och för att få cash behövs ju jobb och det har jag ju inte riktigt just nu men jag gråter inte heller över det, det enda jag gråter över är att jag måste sitta här i kalla mörkret när jag egentligen skulle kunna sitta på en härlig playa och njuta av livet. Så den enda anledningen till varför jag vill ha ett jobb sooo bad just nu är för att kunna dra iväg en vecka eller två, inte för att man MÅSTE ha ett jobb. Det är nog därför jag är så dålig på att skaffa jobb eller tex aldrig har haft ett fast jobb för då vet jag att då är jag Fast, fastjobb, uuh hur scary låter inte det att vara fast. Nej fy fan, värför vara fast när man kan vara lööös, haha ok inte lös som i horarunt men lös som fri i världen. Me like.
Fast kan jag vara när jag fyller 35, ja då ska jag bli fast någonstans, på ett najs ställe, så ja jag måste ju liksom ut och leta efter det perfekta stället nu.
Så hmm vart far det av nästagång, Italien kanske eller värför inte Portugal, där har jag aldrig varit och jag läser ju portugisiska nu så det skulle ju vara klockrent. Fast Brazil skulle självklart vara mitt första alternativ av portugisisktalande länder men hinner inte samla på mig enough money innan jag får frispel här så det får nog bli Portugal isånnafall. Ska spåna lite så får vi se vad som händer, men ni vet att det alltid händer något när resesuget våldtar min hjärna!


Inspiration just nu:

2 kommentarer:

silvuzo sa...

kom till london, fitta! >_<

Anonym sa...

men du kommer ju heem snart munguuu!

Skicka en kommentar